Aankomst hotel The Bali Khama - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Joke en Herman - WaarBenJij.nu Aankomst hotel The Bali Khama - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

Aankomst hotel The Bali Khama

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

22 Oktober 2012 | Indonesië, Benoa

Ja ,wij kwamen aan in het donker en dat was al mooi. Vanmorgen zagen wij het pas echt goed. Wij zitten op de begane grond,wel met vier treden voor de deur. Het ruikt hier de hele dag naar bloemen. De bomen hebben prachtige witte en roze rode bloemen. De witte zijn orchideeën. Wij hebben tot elf uur geslapen . Waardoor we de meeting gemist hebben evenals het ontbijt. Na een lunch zijn we naar het strand gegaan. Onder de palmbomen op een ligbed met 30 graden en een windje is het goed toeven. Er is veel te doen op het water. Met grote opblaasbare matrassen die vastzitten aan een boot,wordt heden lucht in getrokken. Zelf lig je op dat matras. Spectaculair
om te zien, zeker als je zelf ligt te luieren. Vanavond hebben wij aan de zee een barbecue gehad. Alles aan wit gedekte tafels zoals je wel ziet in een vakantie folder. Daarbij waren drie gitaristen die kwamen zingen aan je tafel. Mooier kan toch niet. Na het eten de koelte van onze kamer opgezocht. Jullie willen vast graag foto's zien. Maar wij hebben hier slechte verbinding. Waardoor wij de foto's er niet opkrijgen. Ook fase time lukt niet. Ook dit verslag kan niet altijd gelijk gepubliceerd
worden. Wij houden van jullie ,tot schrijfs.

• 22 Oktober 2012 - 19:08

Marleen:

Hallo vakantiegangers
    Wat heerlijk dat jullie het fijn hebben !
    Hoe ging het vliegen? Wij zien het helemaal voor ons het strand en de bomen bij het hotel!
    Is het eten ook lekker?? Veel liefs tot snel
    Marcel en marleen o ja face time doet het maar ik (marleen)was op mijn werk zonder i pod
    Kus

• 22 Oktober 2012 - 19:31

Ton En Ans:

Haha genieters, het hotel en de omgeving ziet er inderdaad goed uit. Je zou er jaloers op worden. Gelukkig hebben we nu ook nog goed weer en zonnige temperaturen. Hoe is het eten Herman? Tot schrijfs. xx Ans

• 23 Oktober 2012 - 19:04

Ben En Rianne:

Hoi vakantiegangers,

Goed dat jullie goed aangekomen zijn. Nu genieten van het prachtige Bali!!

We hebben ons aangemeld voor de mailing lijst, dus zodra julie wat plaatsen krijgen we een mail. Dan kunnen we jullie exact volgen.

Veel liefs rianne en Benjamin

• 23 Oktober 2012 - 20:53

Chris:

Ja maak ons maar lekker en wij maar werken. gelukkig kunnen wij ok nog wat vertier vinden en gaan we begin volgende week een paar daagjes naar Keulen, Maar van zon zal wel niets komen. Zal wel shoppen worden in winkelcentra om het droog te houden.
    Herman ik heb foto''s van Nico''s nieuwe keuken gezien. Erg mooi, maar er moet nog veel afgewerkt worden aan de muren. Dus rust maar goed uit zodat je er zometeen helmaal ertegenaan kan als Pien en Joke aan het shoppen gaan.

Groetjes Chris

• 24 Oktober 2012 - 01:08

Lida:

Zo stelletje bofkonten, geniet er maar lekker van...

Xx lida

• 24 Oktober 2012 - 09:14

Pien:

wow dat is pas genieten denk ik.
    ben reuze benieuwd naar de fotos tzt.
    herman hoe is het met eten? de tuinbonen groeien nog niet zo,gelukkig is er altijd diepvries!!!
    joke ben je weer helemaal bij?
    vind het erg leuk zo'n reisverslag.
    viel de reis nou mee/of tegen?
    enjoy!!

• 24 Oktober 2012 - 17:49

Corrie Warris:

Hoi lieve mensen
    Ik had al eerder een berichtje geschreven maar dit ging niet helemaal goed.
    Ik vind het enig om wat van jullie te lezen,jullie zijn zo ver weg maar op deze manier toch dichtbij!
    Ik lees jullie weer !
    Groetjes Corrie

• 25 Oktober 2012 - 10:38

Shiva:

Dag lieve joke en herman,

Wat fijn dat jullie het zo goed hebben! wij zijn wel een beetje jaloers. Geniet ervan en wij kijken uit naar het volgende reisverslag.

Liefs Attila, Shiva, Senna, Milan en ....

• 27 Oktober 2012 - 01:12

Henny En Max:

Hier onze eerste reactie naar jullie. Prachtig volgens ons dat mooie strand en flora. Volgens ons bevalt jullie dat wel luieren op een matras en genieten van alles wat deze reis jullie te bieden heeft. Lekker eten en hopelijk ook naar Hermans wens. Hebben ze ook doppinda's of worden die door de apies gepikt? Geniet nog maar van het mooie weer. Hier gaan we 's-nachts al naar het vriespunt dus wij benijden jullie behoorlijk. Heel veel plezier in Kamandalu (in de spa) kijk maar uit dat jullie je kontjes niet verbranden in het water en een goede reis richting Seminyak.

• 27 Oktober 2012 - 15:07

Laura En Andre :

Hoi Joke en Herman,
    Vandaag kwamen we Wilma en Chris tegen in IJsselstein. Wilma deed mee met de "Nieuwegein ontmoet IJsselstein loop" en ze volbracht de 10km in een mooi persoonlijk record: binnen het uur!. Overigens Jeroen, onze zoon, deed ook mee en werd 1e in 36.23 min.
    Van Chris kregen we jullie site door. De komende maanden zullen wij jullie proberen te volgen. We zijn heel benieuwd naar al jullie belevenissen.
    Geniet van jullie droomreis.
    Groetjes Andre en Laura

• 27 Oktober 2012 - 18:30

Jeanineelings@hotmail.com:

Hallo wereld reiziger,
    Alles goed daar, genieten jullie zo erg, dat er geen tijd is om aan jullie reis verslag te schrijven.
    We wachten op het vervolg van jullie aanvang van de droomreis, wat jullie daar zien, proeven en eten.( vooral Herman, lekker hè, al een fiets gezien)
    We wachten vol spanning! of lukt het niet om op het internet te komen.
    Wij zijn al 3 keer bijna bij jullie langs gekomen, nu echt alleen maar langs, we missen jullie, veel liefs en geniet J&J

• 27 Oktober 2012 - 18:30

Jeanineelings@hotmail.com:

Hallo wereld reiziger,
    We wachten vol spanning! of lukt het niet om op het internet te komen.

• 27 Oktober 2012 - 18:37

Jeanine En John:

Test, we zien onze 2 mails niet bij de andere reacties, misschien onze fout ons niet eerst aangemeld xxxxjeanine

• 28 Oktober 2012 - 08:30

Max En Henny:

Waarschijnlijk hebben wij dezelfde fout gemaakt daarom nu wel aangemeld en kijken of het goed gaat.
    Hoop dat jullie enorm genieten van zon zee en strand. Hier vannacht de eerste vorst gehad. Koud BRRRR. Zullen jullie geen last van hebben voorlopig. Vreemd genoeg zie ik jullie recentste reisverslag op 22 oktober staan. Beetje vreemd omdat we bijna één week verder zijn. Wachten geduldig af.
    Henny en Max