31 december - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu 31 december - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

31 december

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

02 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Horrelville

29 en 30 december thuis geweest . Er waren nog veel dingen te doen .
Herman heeft van drie fietsen een gemaakt. En er waren dode bomen te kappen.

Pien waaraan het werk , en ik ben in huis bezig geweest en natuurlijk de was.

Vandaag gaat Pien oliebollen bakken.
Ze heeft twee pakken oliebollen mix en de rest maakt ze volgens recept. Na drie recepten kwam de mix er het beste af. Dus volgend jaar alleen mix.

Ik ben bezig geweest met de kamer waar wij vanavond gaan zitten en met de gang. Die lag nog vol stof van het slopen. Elke keer was het er weer.

Het is hier stil . Geen vuurwerk te bekennen. S'avonds na twaalven hetzelfde, stil. Het was een leuke avond met wat Nederlandse vrienden. Maar het blijft vreemd.