20 December - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu 20 December - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

20 December

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

30 December 2012 | Nieuw Zeeland, Horrelville

Gisteren de camper schoon gemaak. Vandaag gaan wij hem inleveren. Pien rijd mee, maar eerst gaan wij langs de markt hier in Ohoka. Een echte boeren markt. Veel producten van het land. En veel zelf gemaakte spulletjes zoals kettingen bloemstukken voor kerst enz.

Daarna de camper ingeleverd. Een raar gevoel na zes weken,het als je huis te hebben beschouwd. En een gevoel het land achter je te laten. Het was allemaal goed. Geen mankementen.

Onderweg geluncht bij een restaurant.het restaurant hoort bij een tuincentrum. Dat is hier niet zo gewoon.

Nog wat wezen winkelen in Christchurch. Daarna naar huis , de dieren verzorgt en op weg naar de bbq van vrienden. Dat was van korte duur want Nico had geen bereik met zijn telefoon. Hij had coördinaat dienst van de flying docters. Dus naar huis en daar lekker gegeten.

In de avond zitten puzzelen. En de dag was alweer voorbij.

• 30 December 2012 - 10:42

Jeanine:

Hallo bijna weer na huis wereldreizigers,
    Ja ik kan me voorstellen dat jullie met een wee gevoel de camper terug brengen, wetende dat de reis op zijn eind loopt.
    Je zal daar ook mensen achter laten, familie maar ook nieuwe vrienden, wetende dat het niet naast de deur is.
    Maar zover is het nog niet, dus geniet nog maar van je droom vakantie, wij
    Gaan morgen aan de oliebollen, mogen vieren wij bier oud en nieuw in de regen, het lijkt hier ook niet echt op winter, maar dan negatief druilerig, nat, dus wat dat betreft missen jullie
    Ja Herman de oliebollen denk ik.
    Wij missen jullie en kijken uit naar jullie thuis komt.
    Maar geniet van geeft nu, heel veel liefs en een goed, gezond een gelukkig 2013.