19 December - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu 19 December - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

19 December

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

24 December 2012 | Nieuw Zeeland, Horrelville

Van Ashurton En Arakeoa

S' morgens op weg naar Arakeoa. Een plaatsje wat hoofdzakelijk Frans uit schijnt te zien.

Onderweg in Tai Tapu koffie gedronken.na de koffie de drie winkels doorgelopen die er waren .overal de zelfde souvenirs.

Het is mooi weer. 21graden. Een warme dag. Warmer als bij ons met 21 graden. Dan zijn wij in Arakeoa aangekomen. Een lief plaatsje aan zee. Alle straten worden in het Frans aangegeven. De namen van hotels en restaurants zijn in het Frans . Wat wel gek is want de plaatsnaam is in het Maori. De huizen zijn ook meer Frans dan Engels.

Het is een gezellig plaatsje,wat met de zon er zeker Frans uitziet. Na een uurtje heb je er wel gezien. Na een ijsje zijn we weer doorgereden.

Ondertussen was het twee uur en moesten wij beslissen of wij een camping zouden zoeken of door naar Nico en Pien.

75km lijkt niet zo lang. Maar door de bergen ben je zo twee uur verder. Wij gingen voor Nico en Pien.

• 28 December 2012 - 09:01

Michel 28-12-2012:

goedemorgen vanuit holland, ome herman van harte gefeliciteerd met uw verjaardag.
    Nog heel veel plezier.

liefs vanuit hoogland

• 28 December 2012 - 09:26

Arianne :

Herman van harte gefeliciteerd met je verjaardag .
    Groetjes Leon en Arianne

• 28 December 2012 - 15:04

Ruud En Carla:

HAllo ddar
    Jullie hebben het heerlijk naar je zin daar.
    Hier ook lekker weer 9 gr

• 28 December 2012 - 15:08

RUUD EN CaRLA:

HERMAN vAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
    JAMMER DAT JE ONS NIET HEBT LATEN OVERKOMEN ZODAT WIJ OOK EEN BEETJE MEE KONDEN GENIETEN VAN JULLIE HEERLIJKE VAKANTIE

GENIET ER NOG ME MAAR FF VAN WANT HIJ IS ZO VOORBIJ

NEEM ER MAAR EEN LEKKERE NEUT OP