nog even Qweenstown - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu nog even Qweenstown - Reisverslag uit Horrelville, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

nog even Qweenstown

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

20 December 2012 | Nieuw Zeeland, Horrelville

Nico stond ons aan de kade op te wachten. De rest van de middag hebben wij doorgebracht boven op de berg. Met de gondola naar boven. Echt iets voor mij. Ik ben zo gaan zitten dat ik de diepte niet zag. Al een overwinning voor mij met mijn hoogte vrees.boven was de moeite waard . Een prachtig uitzicht over Qweenstown.

Ik heb niet direct naar beneden gekeken, maar voor mij uit. Nico was onder tussen gaan informeren of hij kon paraglyden. Ik weet niet of dit goed geschreven is maar jullie snappen mij wel. Dat kon en na tien min werd hij opgehaald. Met vijf min zou hij in ons gezichts veld moeten komen. De kleur van het matras waar zij aan hangen wisten wij niet, er zou een tekst opstaan.

Alle kleuren kwamen voorbij, zes in totaal . Dus dachten wij hij moet daar bij zitten en hebben alle kleuren maar gefotografeerd. Alles was geland en wij wilden naar binnen gaan. Toen er ineens nog een de hoek om kwam. Na goed kijken bleek dat Nico te zijn. Dus weer fotograferen. Het bleek dat hij moest wachten omdat er een helikopter
In de lucht was. Geweldig dat hij dat durfde. Herman durfde niet en ik weet het niet. Ik ben niet gegaan. Dat was onze dag in Qweenstown. Morgen rijden we weer verder. Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Horrelville

Droomreis

Bali en backpacken met de scootmobiel door Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2013

terugkomst in Nederland

02 Januari 2013

1 januari

02 Januari 2013

31 december

01 Januari 2013

28 December

01 Januari 2013

27 December
Joke en Herman

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12703

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 06 Januari 2013

Droomreis

Landen bezocht: