Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

Aankomst Auckland

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

07 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisteravond om kwart voor negen gaan vliegen. De vlucht was goed. Op het einde ,wel last van mijn rug. Weinig geslapen. Om kwart voor een geland.

Na een lange douane controle,en als een van de laatste onze koffers.(wij waren eerder bij de douane dan de andere) ,op zoek naar onze contact persoon. In het vliegtuig hoopte ik stiekem erop dat misschien Nico of Pien er zouden staan. Maar Herman zei dat wij daar maar niet op moesten rekenen omdat wij opgehaald zouden worden.

Na snel gekeken te hebben of ze er waren , vonden we wel onze begeleider. Maar geen Nico of Pien. Dus mee met onze chauffeur. Wij waren bijna bij de deuren toen er gegild werd door Nico en even later door Pien. Wij waren zo overdonderd dat wij net zo hard gilden, met als gevolg dat iedereen stond te kijken.

Gelukkig mochten ze van de chauffeur mee rijden. Ook zij gingen naar ons hotel. Helemaal verbaasd natuurlijk. Nico en Pien hadden zonder dat wij het wisten hetzelfde hotel geboekt. Wij hadden er geen woorden voor. Wat was het gezellig. Lekker over onze reis kunnen kletsen en hoe het nu kon dat wij ze niet gezien hadden op het vliegveld.

Ze stonden verstopt achter een krant met een gat erin. Hilariteit. Ondertussen werd het etenstijd en wij vroegen ze mee uit eten. Maar tot onze verbazing had Pien voor Herman bruine bonen stamppot gemaakt met een overheerlijke gehaktbal. Zij wisten dat er een magnetron op de kamer was.

Wat een verrassing en wat was het lekker.

De koffie zijn wij lekker buiten het hotel gaan drinken samen met een heerlijk toetje. Wat geweldig om zo begroet te worden. En wat een warm welkom.

Nu mijn bed in want ik val om. Groetjes en liefs Herman en Joke

• 13 November 2012 - 10:24

Ton En Ans:

Nou, dat was een verrassing, wat leuk van Nico en Pien. En dan bruine bonen met een gehaktbal. Wie verzint zoiets, echt iets van Nico en Pien. Het zal goed gesmaakt hebben naar al die rijstgerechten. Nou, luitjes geniet overal van en laat alles maar over je heen komen. Tot schrijfs. Ans

• 13 November 2012 - 22:34

Christa En Jos:

Creatief zijn ze wel daar in N.Z. krant met gat erin je moet er maar opkomen.Ze blijven je verbazen en verrassen, erg leuk hoor, goede reis verder . liefs Christa.

• 14 November 2012 - 08:56

Nico & Pien:

Het is toch familie nietwaar. Leuk om Herman & Joke weer te zien.

• 14 November 2012 - 18:38

Koos Dobbelaar:

Ja herman nu komt het er opaan nu moeten jullie allen op stap met een grote
    camper maar dat is jou als ervaren buschauffeur wel toevertouwt maar dat link rijden
    vindt ik toch wel eng hoor niks voor mij maar al met al nog een hele goede trip.

• 21 November 2012 - 20:32

Ruud En Carla:

Leuk om jullie zo te volgen.
    Geinig dat je nog een broertje hebt die ook nog eens leuk uit de hoek kan komen

Geniet er met z,n allen van en groetjes