begin gemaakt met koffers pakken - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu begin gemaakt met koffers pakken - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Joke en Herman - WaarBenJij.nu

begin gemaakt met koffers pakken

Blijf op de hoogte en volg Joke en Herman

18 Oktober 2012 | Nederland, Nieuwegein

Ja het moet er een keer van komen om een begin te maken om je koffers te pakken. In het begin leek het erop dat alles erin kon. Maar helaas zoals iedereen weet,je neemt altijd te veel mee. Dus maar weer opnieuw. Na veel eruit en er weer in, is het dan toch gelukt. De laatste visite is geweest. Want iedereen wil je gedag zeggen. Nu de komende twee dagen de laatste spullen opmaken,en gaan we er voor.

• 19 Oktober 2012 - 21:06

Nico & Pien:

Finally the day has arrived. just leave all the stress behind and enjoy your dream holiday.
    Have a great flight to Bali. Weather forecast Bali only temp > 30 degrees.
    Kia Ora

• 20 Oktober 2012 - 02:36

Karin Spee:

Hallo Joke en Herman,

Ik wil jullie langs deze weg een hele fijne droomreis toe wensen.Een reis waar nog heel lang over nagepraat gaat worden.Veel mooie dingen zien verschillende culturen opsnuiven, een klein beetje ben ik wel jaloers op jullie.Maar het is jullie van harte gegund.En Herman je weet wat ik gezegd heb he ,,ogen dicht en gewoon al dat lekkere Indische eten gaan proeven :-))
    Ik wens jullie een hele goede vlucht toe, let goed op elkaar en over 3 maanden gezond weer terug.
    Ik ga jullie zeker volgen hier.
    Gniet ervan.

Groetjes Karin

• 20 Oktober 2012 - 09:53

De Gorleetjes:

Hoi lieve buurtjes.

Wij wensen jullie een hele fijne droomreis en zullen goed op jullie huis passen.Zag jullie vanmorgen nog net wegrijden toen ik de gordijnen open deed.En ik dacht daar gaan ze opweg naar het grote avontuur.Nou lieve mensen geniet ervan want jullie hebben het verdient en nogmaals heel veel plezier en geniet ervan en tot over 3 maanden.

Liefs Caroline en de rest

• 20 Oktober 2012 - 16:06

Lida:

Een mooie reis, alle stress thuislaten, geniet ervan..
    Xx lida

• 20 Oktober 2012 - 16:08

Lida:

Slechts 30 graden lees ik, ik ben niet jaloers hoor...

• 20 Oktober 2012 - 19:24

Ruud En Carla:

He luitjes,

Geniet maar van deze korte stedentrip van bijna 2.5 maanden we blijven jullie volgen

Gr

Carla en ruud

• 20 Oktober 2012 - 20:49

Apeluiers:

Was een grote opkomst vandaag op Schiphol. Het leek wel of jullie gaan emigreren. Het zijn maar een kleine 3 maandjes. leuk om iedereen te zien en vooral ook Michel. Hij heeft jullie tot de gate bebracht begreep ik en ervoor gezord dat jullie wel echt zijn vertrokken.
    Geniet er vooral van en ik ga ervan uit dat jij Herman wat meer lust als je terug komt. Joke doe rustig aan en gewoon genieten.
    van de Apeluiers

• 20 Oktober 2012 - 22:35

Je Jongste Zoon:

Hoi hoi nog lekker aan het vliegen als ik dit schijf al tot rust gekomen en aan het ontspannen lekker filmpje kijken spelletje of puzzelen tot gauw Marcel en marleen

• 21 Oktober 2012 - 09:05

Ton En Ans:

Hoi Herman en Joke
    Alweer bijna tijd om op het vliegtuig te stappen naar Bali. Uitgerust of nog een beetje van slag?
    Over 6 uur zijn jullie er echt en dan begint het echte genieten.
    Fijne tijd.
    Ton en Ans

• 21 Oktober 2012 - 12:14

J&J:

Hallo h&j
    De eerste hindernis genomen, hoop dat het een beetje ging.
    Nu in Hongkong hoop dat jullie nog wat rust krijgen, en dan op weg naar
    Balie, de rust en de cultuur een goede reis verdér, en genieten dan.
    Liefs j&j